Bjuder på lite onödigt vetande. Vet ni det här om mig?

  • Mitt domnamn var Patricia
  • Jag är rädd för fjärilar
  • Jag har rötter från sverige, indien och portugal
  • Jag föddes 00:10 på natten
  • Jag lärde mig gå på en sandstrand i Indien
  • Jag har vart i Indien 4 gånger
  • Jag är homosexuell
  • Jag har haft piercingar i ögonbrynet och näsan.
  • Jag gjorde min piercing i läppen när jag bara var 14 år.
  • Min mormor och morfar bor i Indien
  • Jag har en tatuering på handleden, fast jag inte är överdrivet mycket för tatueringar
  • När jag var runt 6 år opererade jag bort mandlarna
  • Jag har åkt i en polisbil för att jag blivit aggressiv (inget brott dock)
  • Jag har bott på ett ungdomsboende
  • Mina dolda "talanger" är att göra ögonen vita och jag kan nå mina fötter när benen är helt utsträckta
  • Jag har provat bågskytte en gång, och träffade NÄSTAN mitten av tavlan på första försöket
  • Var aldrig intresserad av sport, men spelade isbandy när jag gick i lågstadiet
  • När jag var 14-15 år hade jag blått, grönt, och rött hår i perioder. Fast de två första färgerna var bara färgade i luggen.
  • Det var min lärare på Individuella programmet som anmälde mig till skrivartävlingen där jag kom till final. Det är henne jag har att tacka för att jag blev publicerad i Du, jag och tusen tankar'!
  • Min första dikt jag skrev hette "Ängel utan vingar", och den skrev jag när jag var 12.
  • Jag har bytt skola 4 gånger.
  • Jag kom in i en musikklass efter att jag provsjungit Ted Gärdestads "Egen måne" när jag gick i 8an.
  • Jag har spelat elbas
  • Jag började blogga när jag var 11 år, men då visste ingen vad en blogg var, och det visste nog inte jag heller.
  • Min första egna hemsida var skapad på nogg.se och hette "Cillasidan"
  • Jag har haft många smeknamn genom åren, bland annat Patsy, Parreh, Cilla, Trixi, Trish och Isa.
  • Jag har skrivit en bok som heter "Glasmurar".
  • Jag är överbegåvad i IQ-testet "Medfödd intelligens", men underbegåvad i IQ-test som mäter snabbhet
  • Jag har sytt när jag skurit mig 2 gånger, och en gång fick jag operera bort ett ärr
  • Jag fick ett erbjudande om att bli grafisk designer på Bloggsystemet Vitorm, jag sökte alltså inte jobbet själv!
  • Jag har sommarjobbat på ett sjukhus när jag var 15, fast personalen gillade mig inte pga att jag har ADHD.
  • Jag kallade mig för Kelsiey och hade en blogg med det namnet på wordpress. Det var då jag började blogga om psykisk ohälsa.
  • Jag fick min första systemkamera, som var en Olympus, när jag var 15 år.
  • Jag har alltid varit snabb i käften, och har alltid svar på tal.
  • Trots att jag var mobbad hela skoltiden, så har jag aldrig haft några större problem med självkänslan, och jag har ändå varit relativt nöjd med hur jag ser ut, i alla fall ansiktet.
8/30/2013 07:56:14 am

Hejsan, Din blogg har kommit upp i en sökning efter bloggar förknippade med psykisk ohälsa vilket får mig att anta att psykisk ohälsa är något som du skriver om regelbundet i din blogg. Jag driver själv en blogg om psykisk ohälsa och har i min blogg startat upp ett projekt för att få fler människor att prata öppet om sina erfarenheter med psykisk ohälsa.
Psykisk ohälsa är fortfarande ett tabubelagt ämne med många fördomar.
Genom att bryta tabun kan vi öka kunskap och där med även minska fördomar. Vill du vara med i eller veta mer om mitt projekt ”Modiga Människor” Skriv ett mail till [email protected]
Mvh Sara Modigh

Reply
12/7/2016 11:35:17 am

joyofsatan.org
exposingchristianity.org
https://exposingthelieofislam.wordpress.com/
http://www.666blacksun.net/

Reply



Leave a Reply.


© Tricia Johansson 2012 - All kopiering förbjuden!