Det börjar gå mycket bättre på behandlingshemmet! Jag har kommit till rätta lite, och efter att jag haft ett lååååångt samtal med min kontaktperson så kändes det mycket bättre. Vi pratade i nära 3 timmar, hon stöttade och tog till sig vad jag sa. Jag beskrev att jag kände mig malplacerad och att personalen var tråkiga och otrevliga. Hon nickade och förstod utan att försvara sig. E är jättebra! Ett stort plus är att hon är 91:a dvs bara 1 år äldre än mig! Det gör att hon förstår hur jag tänker, och kan sätta sig i hur det känns att vara yngst här.

För övrigt så har jag blivit Youtube Partner, vilket gör att jag är mer aktiv på min äldsta Youtube-kanal, som nu ersätter de nyare, då den har mer videos och lämpar sig för att använda som standard nu när jag samarbetar med Youtube. Har någon av er nån egen Youtube-kanal? Subscriba då mig då! Kan vara roligt faktiskt, jag kan följa tillbaka! Jag har börjat videoblogga där också.

Adress:
www.youtube.com/triciajoh
/Tricia
9/18/2012 01:57:15 am

Fin film ,-)
Rörande att se hur stark du är!
Du är verkligen beundransvärd!
Du ska vara väldigt stolt över dig själv.
Det andra du skriver om ,vet jag inget om alls!
Inte din generation ,-)))
Allt gott till dig!
STOR KRAM Primrose ,-)

Reply
Daniela
9/18/2012 02:04:42 am

Oj tricia vilken rörande film rörande men underbar bra att du är så stark tack vare det står du här en idag och det är bra annars utan dig skulle vi inte kunna vara nätkompisar jag hoppas vi fortsätter att vara det och att du mår bra. Bra att det är bättre nu :)

Reply
MV
9/18/2012 07:10:15 am

Kolla min o brosans resor sök: Rullande radhus i you tube

Reply



Leave a Reply.


© Tricia Johansson 2012 - All kopiering förbjuden!