Visserligen är jag inte (och har aldrig varit) en modebloggare. Och det kommer jag inte bli då begreppet "mode" inte passar in någonstans i de kommande "outfit-inläggen". För det första gillar jag inte ordet "outfit" för det låter... vet inte, konstigt. Och mode är det väl knappast eftersom jag aldrig någonsin har haft på mig ett enda plagg som någonsin varit "inne" om det inte varit en ren slump.

Hur som helst kan ju valet av kläder vara lite kreativt. Och hösten är en bra årstid eftersom jag älskar baskers, knästrumpor, kängor, kappor och sånt. Och min blogg är ju rätt kreativ, så varför inte?

Här kommer dagens klädval. Inte jätteimponerande kreativt eller ens särskilt jättesnyggt, men det var det som det blev.

Detta har jag på mig:
Vita knästrumpor H&M, ca 179;-
Svarta tights Gina Tricot ca 99;-
Kängor från ?? (billigt varugus nånstans) mellan 200-300;- tror jag. De är rätt många år gamla och naturligt slitna.
Långärmad tjocktröja med luva ca 200;- Gina Tricot
Långt svart linne Gina Tricot ca 99;-
(Märks det att jag gillar Gina?)
1/28/2013 11:07:58 am

SNYGGT .
-)
STOR KRAM från mig Primrose ,-)

Reply
1/28/2013 11:08:45 am

Superfina kläder :) ha en bra söndag ;) jag följer dig på bloglovin förresten :)

Reply
mamsi
1/28/2013 11:09:49 am

I don't like the ord'outfit' either. It should be called ' ' ' ' like it'. I like your choice of clothes.. YOU HAVE YOU OWN STYLE.. YOU are one in a crowd....You do not follow the stream like others do.. What is ' inne ' or ' trendig '??? Who decides when its ute ??? Like Sean Atcis says.. Its never 'ute'. We decide what is ' inne ' or 'ute'.. THE CHOICE IS MINE.. Love Mammy

Reply



Leave a Reply.


© Tricia Johansson 2012 - All kopiering förbjuden!